IMG_3573.jpg

Lennän halki avaruuden turkoosit siivet selässäin. Joskus mukana eivät ole siivet, vaan lentelen kyydissä sieluni paikkoihin niin kaukaisiin kuin läheisiin.

Miksi matkusta en avulla vempelein ? Kuullut olen, että aluksilla hienoilla matkustetaan, kaikenlaisilla vempeleillä huimaa vauhtia avaruudessa edetään.

Raketilla ihmiset maan avaruuteen matkustaa. Avaruusalukset hienoimmat apuna avaruusolentojen salaisten. Joku nähnytkin on avaruusaluksen, mutta minä en.

Paikkoihin kaukaisiin pääsee pikaista vauhtia avulla erilaisin vempelein. Avaruuden asukkaat nerokkaita on; he käyttävät apua tekniikan, toki se erilaista on, kuin mitä saatamme ymmärtää. Miksi tulhata aikaa jos kiire on; eikö apua tekniikan käyttää voi, jos tehtävä kiireinen annettu on?

Eikö voisi liidellä teknisessä kuplassa helpolla tavalla, eikö sukkulan kyydissä voisi huvikseenkin avaruudessa matkustaa?

Itse olen kuin patikkamatkalainen maan, joka hiljalleen kyntää maisemia avaruuden. Hitaasti etenen kun vertailen. Ehkä joskus saisin käyttööni aluksen pienen, kuplan tai suuren, joka apua, vauhtia antaisi matkoille niin pitkille.

Siivet turkoosit levittelen suureksi, kun jatkan matkaani välissä planeettojen hopeisten. Siivet minulla on ja se minulle sopiva ratkaisu on.